laatste ontwikkelingen uit China - Reisverslag uit Mudanjiang, China van tommychina - WaarBenJij.nu laatste ontwikkelingen uit China - Reisverslag uit Mudanjiang, China van tommychina - WaarBenJij.nu

laatste ontwikkelingen uit China

Door: Thomas J

Blijf op de hoogte en volg

05 Mei 2015 | China, Mudanjiang

Hoi allemaal! Alles goed met jullie ? Ik hoop het
Na een afwezigheid van enkele maanden is hier weer even een update uit het verre oosten. Het is mei ondertussen alweer, de tijd vliegt voorbij net als bij jullie en er zitten enkele enerverende maanden aan te komen.

Allereerst even de mededeling dat alles erg goed gaat met mij en dat ik nog steeds leef en alles doet het nog. Het weer is hier erg lekker en aangenaam nu in de lente. Het slaat erg snel om hierzo, enkele weken geleden was het nog steenkoud en kon je nog schaatsen buiten. Nu hebben we net enkele tropische dagen van 30 graden achter de rug. Lekker warm , heerlijk! Vandaag en gister ongeveer 20 graden. Ik kijk uit naar de komende weken en maanden met warm tot heet weer en volop zon. Winter is koud en lang, lente en zomer en herfst is warm tot heet. Die zekerheid heb je hier wel, anders dan weersverwachting in NL.

Werk gaat goed, lesgeven blijft leuk, met kinderen omgaan en praten dagelijks is simpelweg top. Erg lachen, toch een erg rijk beroep zo en heel leerzaam. Contract loopt af eind augustus, nog 3 maanden ongeveer en dan zeg ik deze stad vaarwel. Het is heel goed en mooi geweest. Ben nu al aan een soort van afscheidstoer bezig in mijn gedachten, 3 maanden is niks dus probeer te genieten van die kids, sommige geef ik al 2 jaar les. Baas en leraren weten dat ik zal vertrekken, kids nog niet dus niet doorvertellen he, ze mogen het nog niet weten.

Dan in Augustus zal de karavaan verder trekken! Op naar een nieuwe situatie. Alles shit die ik bezit in 2 koffers proppen en trein of vliegtuig nemen naar de volgende bestemming. Deze levensstijl is me erg gaan bevallen en geeft een groot gevoel van vrijheid. Heerlijk om niet teveel zooi te bezitten en mobiel te zijn.

Zoals het er nu naar uitziet zal ik naar Nederland terugkomen of meer waarschijnlijk is dat ik naar het zuiden van China zal gaan. Ik heb een kerel leren kennen en die heeft me een baan aangeboden op zijn school in het zuiden van het land. Waar precies is ff niet zo belangrijk wil eerst maar is zien en dan geloven hoe de nabije toekomst zich zal ontvouwen. Zou mooi zijn als het doorgaat, het is een stad met zon zee en strand en hele jaar lekker weer, mocht er wat misgaan dan kijk ik ernaar uit om terug te komen naar NL. Mooi, een win-win situatie.

Dat was ie voor deze keer, de groeten uit Chinatown en hou je haaks makkers!

xxx






  • 05 Mei 2015 - 08:52

    Sergy Entone:

    Hoi Tomas met mij gaat en good en slecht ik ben beizig met new maid te vinden mar is nit makelijk wat ik zoek,en juni ik ga naar Bulgaraja me mother word 70 ,en moet dar zijn.Op deze moment mij contract met Ranstad nader 3,6 jaar verloopt en ik ben op zoek naar ander baan tijdelijk,can terug come en entone en 1 oktober to deze dijd moet its down.Ik wil seg dat met je gaat good,dat is good jonge alein genieten,hire en nederland wether is good nu is lente en zonocje schid.groetsches van mij en tot gouw,Sergey

  • 05 Mei 2015 - 16:40

    Assie:

    Hey kerel mooi om te lezen hoe het met je gaat en hoezeer je het naar je zin hebt . Time flies when you having fun .

    Hier in Uden alles goed en in oktober komt er weer een Assie .we zoeken nog een mooie naam dus als je wat weet :-)


    Gr Assie

  • 01 Mei 2017 - 02:35

    Piotr:

    Hey Tommy!!

    Hoe is met je?? Alles goed??

    Ben je daar nog!! Laat mij even weten.

    Piotr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Mudanjiang

aangekomen China

chinatown

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2015

laatste ontwikkelingen uit China

12 Augustus 2014

vakantie!!

09 Februari 2014

het nieuwe jaar is ook hier begonnen

02 December 2013

uw reporter in Chinezenland

28 Oktober 2013

你 好 朋友们

je weet toch

Actief sinds 20 Mei 2013
Verslag gelezen: 1183
Totaal aantal bezoekers 7179

Voorgaande reizen:

20 Mei 2013 - 31 December 2013

aangekomen China

Landen bezocht: